FÖRETAG

Våra partners är företag som ser nyttan av att marknadsföra sig genom en anrik fotbollsförening, samtidigt som vi gör skillnad genom våra projekt för regionala fotbollstalanger, en utvecklande ungdomsverksamhet, ett socialt hållbart samhälle och en arena med ett attraktivt utbud. Som partner till Östers IF hjälper ni föreningen målet att Växjö genom Östers IF ska ha en fotbollsklubb i Allsvenskan igen. Resan börjar nu och vi vill att alla företag ska vara med på Östers väg tillbaka till eliten av svensk fotboll.

Alla partners till Östers IF är viktiga, oavsett vilken del av föreningens verksamheter de väljer att stötta. Tillsammans med er skräddarsyr vi alltid ert partnerskap med oss för att du ska få ut så mycket affärsnytta som möjligt utifrån några fasta nivåer.

Partnernivåer

• Huvudpartner
  • Premiumpartner
  • Nätverkspartner
  • Klubbpartner
  • Partner

Är ert företag ännu inte partner? Kontakta oss gärna så berättar vi mer om vad Östers IF kan ge ert företag.

Läs vår partnerbroschyr nedan. Du kan även ladda ner den lokalt på din dator.

Försäljnings- och Marknadschef
Natalie Serrate