Veckans Match nu på lördag i Växjö centrum

Veckans Match är en nationell turné som besöker samtliga klubbar i Allsvenskan och Superettan. Under två dagar besöker turnén aktuellt lag och stad för att tillsammans med A-lagsspelare och inbjudna gäster umgås och utföra uppdrag och aktiviteter tillsammans med sina fans – dig.

Initiativet, som är taget av SEF (Svensk Elitfotboll), har till uppgift att ge Sveriges elitklubbar möjligheten att möta sin publik på ett inspirerande, engagerande och underhållande sätt – utanför fotbollsplanen – som stärker banden mellan klubbarna och allmänheten.

Veckans match besöker Östers IF och Växjö Lördagen 7 juni och kommer att hålla till på Stortorget i Växjö.

Det kommer att vara speed-shooting, fotbollsturnering, souvenirförsäljning och Östers A-lag kommer att vara på plats.

Veckans match håller på mellan kl 11-14.

Välkomna!

Klicka här för PDF-utskrift