Välkomna till Östergalan 2023 den 18/11

Östers IF hälsar alla välkomna till årets Östergala som kommer äga rum lördag den 18 november på Elite Stadshotell i Växjö!

Detta blir en kväll där vi ser tillbaka på säsongen som gått tillsammans med spelartruppen, ledare, personal, partners och Östersupportrar. Galan inleds med mingel och välkomstbubbel klockan 18.00 och fortsätter sedan med tvårättersmiddag samt ett scenprogram som kommer bjuda på stor underhållning och prisutdelningar fram till ca 22.30.

Under veckans gång kommer vi inför galan att publicera omröstningar som gäller Folkets spelare och nomineringar till Årets mål från vårt representationslag. Håll utkik i Östers sociala medier och hemsida där du kan rösta och påverka vem som får respektive utmärkelse.

Du kan endast köpa din biljett till galan via vår biljettsida. Ett begränsat antal platser finns att tillgå så säkra upp din plats redan nu. Här köper du även samtidigt till ett dryckespaket som avser två dryckesbiljetter om du så önskar. Här gäller fritt val av öl, cider, läsk eller vin. Finns även tillgång till barbeställning.

Efterfesten på Grace Nightclub
Inträdesbiljett till Grace köps separat via gracenightclub.se

Vi ses på lördag för en sprakande galakväll!