Välkomna till första träningen 2023

Ett nytt år har inletts och Östers IF vill hälsa er varmt välkomna till försäsongen 2023!

Söndag den 8 januari klockan 14.00 är det dags för årets första träning i Tipshallen. Från och med 13.30 är det öppet för er att stiga in i Tipshallen och ta er plats. Det finns många skäl till att ta er hit på söndag. Se nedan!

Nyförvärven på plats
Vår sportchef, Vito Stavljanin, har varit flitig under vintern och har hämtat hem fem nyförvärv innan försäsongen är igång: Runar Sigurgeirsson (försvarare), Daniel Ljung (mittfältare), Miloje Prekovic (målvakt), Sebastian Starke Hedlund (försvarare) och Niklas Söderberg (anfallare), kommer alla finnas med när vi drar igång på söndag. Bekanta er med hela spelartruppen där ni har chans att mingla och ställa era frågor till spelarna och tränarna efter träningen.

Skaffa säsongskort och medlemskap
Innan, under och efter träningen kommer du ha möjlighet att köpa säsongskort och teckna/förlänga ditt medlemskap hos Öster. Vår Evenemangs- och Privatmarknadsnasvarige, Jonatan Larsson, kommer finnas på plats i Tipshallen för att svara på era frågor kring biljetter, säsongskort och medlemskap samt köp av detta.

Ni som vill köpa eller förlänga detta redan nu kan via ett par enkla knapptryck ta er till Säsongskort 2023 eller Medlemskap 2023.
All information gällande säsongskortet finns här

Östershop och kiosk
Du kommer ha möjlighet att köpa Östersouvenirer och kläder, samt att det kommer finnas kiosk med lättare sortiment (endast swishbetalning).
Östershopen finns dessutom öppen på webben dygnet runt på ostersifshop.se.

Datum, avsparkstider och spelplaner för hela försäsongen kommer inom kort!
Välkomna till en ny säsong med Östers IF - Vi ser framemot en fantastisk säsong med alla er!

Följ Östers IF i sociala medier

TIKTOK