Upptaktsträff för medlemmar den 26 mars

Tisdag den 26 mars klockan 18.00 är det dags för ett medlemsmöte/upptaktsträff på Östergatans restaurang - en vecka innan seriepremiären på Visma Arena.

Här finns läge för dig som medlem att ställa frågor som rör hela Östers verksamhet - Elit, Akademi & Ungdom, Öster i Samhället, Marknad och Försäljning samt Privatmarknad och Evenemang. Bland annat kommer vi ha klubbdirektör, sportchef, styrelse, spelare och tränare på plats för att ge en god överblick över vad som händer i föreningen och där Sporten ger sina ord inför säsongsstarten i Superettan.

Mötet är enbart öppet för medlemmar och har du mot allt förmodan inte hunnit teckna ditt medlemskap för 2024 så finns möjligheten att göra det via denna länk. Det kommer självklart finnas möjlighet att bli medlem även på plats på Östergatan. Föranmälan krävs inte.

Vi bjuder på lättare förtäring i form av kaffe, korv och dricka.

Ingen föranmälan krävs. Tänker du närvara och har frågor att ställa så skulle vi uppskatta om du ville skicka in dem i förväg till medlem@ostersif.se så ser vi till att de besvaras av rätt personer på mötet.

Varmt välkommen!