Uppladdning på BAR 1930 inför Ambulansresan 27/4

Lördag den 27 april reser supporterföreningen East Front till Göteborg för att stötta laget i bortamatchen mot Örgryte på Gamla Ullevi. Speciellt för denna match är att den årliga Ambulansresan arrangeras för Östersupportrar, där flera bussar kommer avgå från Visma Arena på matchdag. Inför denna bortaresa kommer uppladdningen givetvis att ske på BAR1930 på Östergatans restaurang!

Nedan följer information:

Inför resan har vi förberett BAR1930 med en oslagbar uppladdning där det kommer att erbjudas fantastisk mat & kylda drycker.
Uppladdningsmenyn ser ut som följande:

Grillad burgare + lite goda chips
Hamburgaren innehåller kött, 2x ost, chipotelkräm, rejält med bacon och saltgurka (kan fås vegetarisk för den som önskar)
119 kr

Kaffe & munkar
65 kr

Som vanligt är det 15% rabatt på hela notan till East Fronts medlemmar. Gäller både mat & dryck. Ej medlem i East Front? Det blir du enkelt via denna registreringslänk.

Matchbiljetter och supporterinformation

Bussarna avgår cirka 13.30 från Visma Arena direkt till matchen.

De 231 bussplatserna som fanns tillgängliga för 40 kr är nu slutsålda. Men det finns 77 platser ytterligare för den som inte hunnit säkra sin plats än. För sista bussen kostar det 80 kr att åka med. Anmäl dig till supporterbussen här.

Biljetter till matchen köper du endast via hemmalagets biljettsida. Är du vuxen, student eller pensionär betalar du 130 kr/st för biljetter på Bortastå. Ungdomar, 7-16 år, betalar 75kr/st på Bortastå. Vid ankomst till arenan gäller Entré 1 för dig som är på Bortastå.

Tillsammans tar vi med oss tre poäng hem till Växjö!