Uppdatering om Östers säsongskortsförsäljning

Under 2023 hade Östers IF en massiv publikökning med ett ökat publiksnitt på hela 52% i Superettan på Visma Arena. Och i fredags var det dags för årets första match för 2024 där vi nådde en historisk publiksiffra under Länsmatchen. Det stora intresset för att stötta vårt lag fortsätter att visa sig då försäljningen av det nya säsongskortet når nya nivåer när vi nu är inne i försäsongsmatcherna.

Den 1 december släppte vi Säsongskort 2024 och idag, den 30 januari, är vi nu uppe på 558 sålda säsongskort - en ökning med cirka 200 säsongskort jämfört med samma tid under förra året.

- Under förra säsongen hade vi en enormt fin publikutveckling på Visma Arena och inte minst på den nya Familjeläktaren samt på Södra stå. Vad vi glädjande kan se via vår försäljning i år är att vi framförallt har många nya säsongskortsinnehavare på vår ståplatssektion, säger Jonatan Larsson, Evenemangs- och Privatmarknadsansvarig i Östers IF.

Med säsongskortet får du ut mer fotboll för pengarna där alla träningsmatcher och Svenska Cupen ingår.
KÖP SÄSONGSKORT 2024!