Unika biljetterbjudanden på Visma Arena den 11/11

Lördag den 11 november med avspark 15.00 spelas den sista hemmamatchen i Superettan för den här säsongen innan ett eventuellt kval stundar. Till denna match har vi tagit fram tre unika erbjudanden på matchbiljetter som tack för det fantastiska stöd vi har fått hittills under säsongen!

50 kr/st för biljetter på Södra stå
På Södra stå har det varit sång, tifoverksamhet och mängder av nya medlemmar i East Front som dessutom slog medlemsrekord i år. Följet på bortaplan har dessutom varit enormt. Som tack för detta ständiga stöd köper till denna match biljetter för 50 kr/st på vår hemmaståläktare. Priset gäller endast på webben. Ladda upp på BAR 1930 inne på Östergatans restaurang inför match. Här har alla i East Front 15% rabatt på hela notan.

Erbjudandet finns på vår biljettsida.

Upplev fotboll med hela familjen för endast 280 kr på sittplats
Barnfamiljer har varit ett återkommande tema den här säsongen. På vår biljettsida har vi nu ett familjepris där ni köper fyra sittplatsbiljetter för endast 280 kr. Priset gäller endast på webben.

Säsongare tar med en vän - helt gratis!
Alla säsongskortsinnehavare kan till denna match ta med sig en vän helt utan kostnad. Gäller både sitt- och ståplats.
Ett mejl har skickats ut till alla med säsongskort. Använd din mejladress kopplat till kortet som kod in till kampanjsidan för att sedan plocka ut din fribiljett.

Varmt välkomna till trettionde och avslutande omgången i Superettan på Visma Arena!
Boka bord inne i restaurangen via ostergatan@ostersif.se