Tisdagens matchmeny på Östergatan

Tisdag den 16 april är det dags igen för en härlig kvällsmatch på Visma Arena med avspark 19.00 mot Örebro. Men redan två timmar innan avspark, från 17.00, laddar vi upp med en fantastisk after work på underbara Östergatan!

Viktigt information till besökare är att Ståplatspublik och East Front laddar upp på Bar 1930 där East Front-medlemmar erhåller 15% rabatt på både mat & dryck (gäller hela notan). Tillträde till restaurangdelen gäller ej Ståplatspublik. Alla som har biljett på Södra Stå hänvisas till Bar 1930 som ligger höger om Östergatans entré. Inpassering till Södra Stå sker sedan utvändigt via Södra kortsidoentrén.

I restaurangen serveras följande matchbuffé:
Bruschettas med mozzarella & Serranokrisp, nybakat bröd, vitlöksfärskost, sallad på coktailtomater & färska bönor, varmrökt lax i bit, färskpotatis med sparris, smör & dill, romsås med ramslök

295:-

Boka bord idag genom att mejla restaurangen och ange antalet i ert sällskap: ostergatan@ostersif.se

BAR 1930 erbjuder följande:
Nybakat bröd, vitlöksfärskost, sallad på coktailtomat & färska bönor, grillad vårkyckling, färskpotatis med smör & dill, chilibearnaise och kraftig sky.
179:-

Bordsreservation gäller ej i Bar 1930.

Matchbiljett krävs för entré till restaurangen. Köp biljetter via webben där du spara både tid och pengar genom ditt köp (på arenan tillkommer en serviceavgift).

Varmt välkommen till Östergatan och Visma Arena för en ny fantastisk fotbollskväll!