Tack för ert fantastiska stöd

Tillsammans gjorde vi det möjligt – Fri entré för alla!

Östers IF vill rikta ett stort och varmt tack till alla engagerade partners till samhällsinitiativet som bidrog till att göra måndagens ”Fotboll för alla”-match till en succé! Tack vare ert fantastiska stöd kunde vi erbjuda fri entré för alla åskådare under matchen mot Utsikten.

Ert engagemang och bidrag gjorde det möjligt för oss att välkomna över 10 000 fotbollsälskare och blivande supportrar till arenan, vilket skapade en härlig atmosfär och en minnesvärd kväll för både stora och små. Denna gratismatch blev en påminnelse om vilken kraft vi har när vi samverkar och visar att fotboll verkligen är för alla.

Tillsammans med näringslivet i Växjö ser vi fram emot att fortsätta skapa fler sådana här fantastiska upplevelser för vår publik och vårt samhälle.

Tusen tack till alla som var med och möjliggjorde detta – vi gjorde det tillsammans!