Summering av årets första träning

Nu är försäsongen 2023 officiellt igång! 250 Östervänner tog sig till Tipshallen under söndagseftermiddagen för att se vår första träning.

Våra fem nyförvärv, Runar Sigurgeirsson, Daniel Ljung, Miloje Prekovic, Sebastian Starke Hedlund och Niklas Söderberg, fanns alla på plats för att visa upp varför de värvats till Öster. Vi hade också Hannes Bladh Pijaca, Max Högberg, Bashir Bashiir, Edis Alic och Mirsad Basic från vår akademi som tränade med laget.

Väl på plats sålde vi säsongskort och medlemskap. I och med dagens försäljning är vi just nu uppe i 426 säsongskort och 545 som tecknat sitt medlemskap för 2023. Snart kommer vi även släppa biljetter inför matchen mot Länslaget den 27 januari. Håll utkik efter information på vår hemsida och på sociala medier. Glöm inte att det ingår inträde till samtliga försäsongsmatcher om du skaffar säsongskort!

KÖP SÄSONGSKORTÖsters IF - Säsongskort: Superettan 2023 (ebiljett.nu)
KÖP MEDLEMSKAPhttps://oster.propublik.se/medlem2023

Tack till alla som kom till den första träningen och inledde försäsongen på bästa sätt.
Välkomna till en ny säsong med Östers IF!