Sommarlovskortet 2024 har nu släppts!

Sommarlovskortet 2024

Ett ungdomskort för dig som är upp till 18 år och som vill uppleva Östers fem hemmamatcher under sommaren till ett förmånligt pris.

Du har två alternativ att välja mellan: Sittplats på Familjeläktaren eller Ståplats bland East Front på Södra Stå.

Köp Sommarlovskortet här!

Hur skickas mitt kort?
Kortet skickas digitalt till den mejladress du anger i samband med ditt köp och finns även lagrat i Östers IF Live om du använder samma inlogg till appen. Kortet finns inte i fysisk form och skickas endast digitalt.

På vilken sektion gäller mitt kort?
Kortet gäller endast till den sektion du köper på för de fem hemmamatcherna nedan.

Kan jag byta sektion under sommarens gång?
Sektion går inte att ändra i efterhand.

Vad är Familjeläktaren?
Familjeläktaren innefattar sektion N1, N2, N3. Här sitter du på valfria stolar som är uppmärkta med en familjesymbol. Här gäller som vanligt fri entré för alla barn med Skolkortet som har delats ut till alla skolelever som går i ÅK 1-6 i Växjö kommun.

Vilket insläpp ska jag till om jag köper på Familjeläktaren?
Köper du kortet på Familjeläktaren går du alltid in via Sektion L, M, N och sätter dig på valfri stol på N1, N2 eller N3 (se arenaöversikten nedan).

Vilket insläpp ska jag till om jag köper på Ståplats?
Köper du kortet på Ståplats gäller endast Entré Hemmastå. Har ditt barn Skolkortet och ska in på Ståplats måste en vuxen följa med in.

Kan jag ångra mitt köp?
Du kan ej ångra köpet i efterhand.

Matcherna som ingår i Sommarlovskortet 2024:
Östers IF - Helsingborgs IF: Måndag 24 juni kl. 19:00
Östers IF - GIF Sundsvall: Lördag 20 juli kl. 15:00