Sommarkortet 2022

Nu kommer goda nyheter för alla semesterfirare som vill fylla sommaren med Öster! Vi släpper idag Sommarkortet 2022, vilket ger dig sittplatsbiljett på de fyra matcher vi spelar över sommaren (värde 800 kr), samt ett badlakan (värde 199 kr) så du kan visa dina färger de soliga dagar på stranden det inte är match på Visma Arena. Sommarkortet 2022 kostar 500 kr.

Självklart ingår inträde till både restaurang och Tommy Svensson Pub om du behöver svalka dig med något under match! Köp ditt sommarkort direkt på ostersif.ebiljett.nu, så skickar vi ut ett badlakan till dig, därför viktigt att du fyller i rätt bostadsadress osv vid beställning! OBS: Gäller så långt lagret räcker!

Sommarkortet kan inte kombineras med andra erbjudande eller rabatter (pensioner, ungdom eller student) och kommer att skickas ut digitalt.

Soliga hälsningar, Östers IF ❤️ 💙