Smålands Skafferi förlänger och utökar sitt samarbete med Östers IF

Östers IF kan idag meddela att föreningen förlängt samarbetsavtalet med klubbpartnern Smålands Skafferi.

Vi är fortsatt tacksamma att Smålands Skafferi är med oss på resan tillbaka mot Allsvenskan”, säger Filippa Lavesson, Företagssäljare i Östers IF.

Smålands Skafferi har under senaste åren varit en betydelsefull partner till Östers IF och har nu valt att teckna ett nytt utökat avtal med klubben. Östers IF:s företagssäljare Filippa Lavesson säger så här om det nya avtalet:

• Smålands Skafferi är en viktig partner för Östers IF och har varit de senaste åren. Det är glädjande för oss att få fortsatt jobba med ett varumärke som har en tydlig och stark anknytning till regionen. Vi se fram mot ett spännande samarbetsår tillsammans med Smålands Skafferi och resan tillbaka mot Allsvenskan.

Smålands Skafferi delar entusiasmen över partnerskapet och ser fram emot att fortsatt arbeta med klubben.

• Smålands Skafferi och Stens Chark i Åseda ser mycket positivt på den organisatoriska utveckling som Östers IF har gjort. Vi vill mer än gärna vara nära föreningen då vi ser en fin långsiktighet i vårt samarbete. Förhoppningsvis kan vi genom vårt samarbete hjälpa varandra att nå toppskiktet av våra respektive branscher. Det skulle innebära att vi nästa år tillverkar allsvensk korv, säger Oskar Jonsson, grundare och VD på Smålands Skafferi.