Säsongskortet 2023 är släppt

Nu finns säsongskortet ute för säsongen 2023!

Förläng eller köp ditt säsongskort på ostersif.ebiljett.nu

Förlängningsperioden håller på från 13 december klockan 12.00 fram till den 31 december klockan 23.59 – se till att förläng i tid! Dubbelkolla så att du har rätt kunduppgifter, särskilt email, ifyllt på biljettsidan för att få ditt säsongskort skickat till rätt email.

Biljettservice, beläget på västra sidan av Visma Arena i anslutning till Restaurang Östergatan, kommer den 13 december vara öppet från 12.00-16.00 för att hjälpa er med frågor som rör säsongskort.

Förläng ditt säsongskort - steg för steg

1. Klicka in på vår biljettsida via din mobil eller dator - ostersif.ebiljett.nu
  2. Tryck på ”LOGGA IN” i övre spalten och ange e-mail samt lösenord som är kopplat till ditt säsongskort på biljettsidan.
  3. Tryck sedan på ”KONTO” i övre spalten och sedan "MINA RESERVATIONER"
  4. Ange priskategori (Vuxen, Ungdom, Student etc.), ditt personnummer (YYYYMMDDXXXX) och klicka "GÅ VIDARE". För att betala med presentkort, ange koden du fick med i presentkortet.
  5. Ange dina uppgifter (Land/Region, Mejladress, Namn, Adress/Ort, Postnr, Mobilnr) samt leveranssätt (Epost, gratis) och klicka på "BETALA KÖP".
  6. Gå på fotboll - stötta Öster till seger genom hela säsongen!

Familjeläktaren - nyhet!

En nyhet för i år är Familjeläktaren. Denna är på sektion N1, N2 och N3 och här köper du en onumrerad sittplats och har fri sittning. Perfekt för dig som förälder med barn som har skolkort så att ni kan sitta tillsammans på ett smidigt sätt. På denna läktaren kommer det att hända spännande och roliga saker under hela säsongen. Köp ditt säsongskort till Familjeläktaren.

Öster fortsätter att satsa på barn och ungdomar - framtidens publik!

Alla barn mellan 0-5 år går in gratis sittandes i vuxens knä. Alla barn mellan 6-12 år går in gratis med Skolkortet (som gäller på Familjeläktaren och Hemmastå) som kommer att distribueras i anslutning till säsongsstart. Alla ungdomar mellan 13-18 år kan köpa ett säsongskort för endast 500 kronor och uppleva fotboll när den är som allra bäst, live på Visma Arena, för endast 33 kronor per match. Köp ditt säsongskort idag!

Säsongskort som student till fantastiska priser

Studenter har möljligheten att köpa säsongskort på sittplats för mer än halva priset, 1 200 kr (80 kr/per match). För ståplats gäller endast 750 kronor (50kr/per match) där du som student får se alla Östers hemmamatcher tillsammans med East Front. Köp ditt säsongskort idag!

Ge bort ett presentkort i födelsedag eller julklapp!

På vår biljettsida kan du köpa ett digitalt presentkort för valfritt belopp som kan användas för att lösas in mot säsongskort eller fribiljetter på vår ostersif.ebiljett.nu - köp presentkort här!

Fysiskt säsongskort

Om du vill ha ett fysiskt säsongskort finns det att köpa på kansliet under vardagar klockan 8–17 från och med onsdag den 14 december – här tillkommer en extra avgift på 49 kronor som betalas på kansliet. Betalning görs enbart med bankkort eller Swish - kontanter mottages ej.

Matcher som gäller för säsongskortet 2023

Säsongskortet gäller för samtliga Östers hemmamatcher på Visma Arena i Superettan samt träningsmatcher. Cupspel eller eventuellt kvalspel ingår inte.

Kategorier och Priser för säsongskort 2023

Vuxen
Ungdom (13-18 år)
Barn (0-12 år)
Pensionär

Sittplats
Vuxen 2 500 kr (166 kr/per match) Ungdom 1 000 kr (66 kr/per match) Barn 750 kr (50 kr/per match) Student 1 200 kr (80 kr/per match)
Pensionär 2 200 kr (146 kr/per match)

Ståplats
Vuxen 1 200 kr (80 kr/per match) Ungdom 500 kr (33 kr/per match) Barn 500 kr (33 kr/per match) Student 750 kr (50 kr/per match)
Pensionär 1 100 kr (73 kr/per match)

Rullstolsplats
Rullstolsplats 1 500 kr (100 kr/per match)
Ledsagare går in gratis.

Vid frågor om biljetter och säsongskort,
Kontakta Evenemangs- och Privatmarknadsansvarig, Jonatan Larsson: jonatan.larsson@ostersif.se

Välkomna till en ny säsong med Östers IF!