Publikinformation: Östers IF - Utsiktens BK

Varmt välkomna till Visma Arena när Östers IF gästas av Utsiktens BK, torsdagen 4/8 19:00.

Nedan följer publikinformation inför matchen.

Biljetter

Biljetter köper du på ostersif.ebiljett.nu. Kom ihåg att förköp alltid är smidigast för att undvika köer. För dig som inte har möjlighet till förköp öppnar biljettservice, som är belägen på arenans västra sida, två timmar innan match. Arenan öppnar sedan för insläpp 60 minuter innan avspark. Samma entréer som för matcher i Superettan gäller.

Skolkortet

Tillsammans med vårt partner HSB erbjuder vi alla barn och ungdomar i Växjö kommuns grundskolor Skolkortet som ger dem möjlighet att uppleva elitfotboll på Visma Arena helt gratis. Har du inte fått ditt skolkort? Då kan du hämta ut ett i biljettservice i samband med matchen. Skolkortet fungerar precis som på en match i Superettan.

Sommarlovskortet

Vi bjuder nu samtliga ungdomar mellan 13-18 år på inträdet till våra fyra hemmamatcher över sommaren. Hämta ditt sommarlovskort i biljettservice innan matchen!

Klubbstolar

För dig som har köpt klubbstolar så sker entré via restaurang Östergatan som öppnar 2 timmar innan avspark.  Föranmälan sker via utskickat formulär och samtliga besökare behöver visa upp säsongskort i entrén. Därefter är ni välkomna till Stig Svensson Lounge för mat och dryck i trevligt sällskap.

Loger

För våra logegäster sker entré via restaurang Östergatan som öppnar två timmar innan avspark. Mat och dryck beställer man enkelt inne på restaurang Östergatan.

Mat och dryck

Östergatans Restaurang erbjuder den perfekta uppladdningen inför matchen. Förutom matchens rätt finns det en härlig caesarsallad samt en barnmeny med hamburgare att välja på. Östergatan öppnar som vanligt upp dörrarna två timmar innan avspark. Tommy Svensson Lounge har öppet från 17:00.

Utöver detta så är 4 kiosker öppna på Visma Arena som erbjuder traditionellt kiosksortiment samt kokt korv.

Kontantfritt

Visma Arena är en kontantfri arena. Detta gäller restaurang, kiosk, Halva Potten och biljettluckan.

Rökfritt

Visma Arena är en rökfri arena utan undantag.

Parkering/lokaltrafik

Parkera kan man göra på flera ställen i samband med match, I11-området, vid Fortnox, alternativt vid TeleConsult Arena och Värendsvallen. Smidigast är dock alltid att åka lokaltrafik. Flera linjer stannar precis utanför arenan, gå in på Länstrafiken Kronoberg för att hitta just din linje.

Shopen

Nyöppningen blev stor succé, men vi fortsätter fylla på med varor. Passa på innan det tar slut!

Väder

Vädret väntas bli 23-24 grader varmt med lite moln! Varmt välkomna!

För er som inte kan vara på plats

Om du inte kan vara på plats så sänds matchen på discovery+.

Varmt välkommna till Visma Arena!