Publikinformation Östers IF - Akropolis IF

Dags för adventsfotboll! Nu på lördag den 27 november gästas vi av Akropolis IF hemma på Visma Arena i den 30:e och sista omgången av Superettan 2021. Gratis för skolungdomar, tack vare vår Skolkortspartner HSB Sydost.

Hålltider:

13:00 - Östergatan och Tommy Svensson Pub öppnar. I Tommy Svensson Pub är alla med matchbiljett välkomna, värm upp inför matchen tillsammans med East Front, sportchef Vito Stavljanin gör ett gästspel och pratar lite om nästa säsong. Utöver detta arrangerar East Front ett quiz med fina priser från Östershopen. Missa inte detta!

14:00 - Resten av Visma Arena öppnar, ta chansen att besöka shopen för sista gången för säsongen. Black Weekend-priser samt varm glögg och pepparkakor till alla som handlar!

14:30 - Ungdomsmanifestation, alla ungdomsspelare i föreningen går ärevarv. Passa på att hylla dessa hjältar lite extra!

15:00 - Avspark!

Varmt välkomna till Visma Arena!

Östers IF - Akropolis IF
Lördag 27 november
Avspark: 15:00
Biljetter till matchen, klicka här.