Publikinformation inför Malmö (Svenska Cupen)

Årets gruppspel av Svenska Cupen sparkar snart igång! Lördag den 17 februari inleds cupäventyret borta mot förra årets SM-guldvinnare, Malmö FF, på Eleda Stadion.

Vår eminenta supporterförening East Front arrangerar bussresa till Malmö med avgång från Växjö. Anmäl dig till resan här.
Biljetter till bortastå köper du via hemmalaget. Inpassering sker vid entré G. Stötta laget på plats!

Du som inte kan vara på plats har möjlighet att livestreama matchen via TV4 Play. Stötta Östers IF när du streamar alla matcher i Svenska Cupen. Teckna ditt sportpaket via denna unika kampanjlänk där varje tecknat abonnemang ger föreningen 300 kronor. Just nu betalar du endast 299 kronor i månaden (ord. pris 399 kr) för all fotboll som TV4 erbjuder.

Samtliga gruppspelsmatcher för Östers IF:

Malmö FF - Östers IF
Lördag 17 februari 13.00, Eleda Stadion