Peter Wibrån inför Östersundsmatchen hemma ikväll

Inför Superettans 11:e omgång i kväll parkerar Öster för tillfället på 9:e plats i tabellen. Motståndarna i Östersunds FK placerar sig med två pinnar bättre på sjunde plats. I kväll blir det en tuff kamp om tre viktiga poäng.

Östers facit de senaste sex omgångarna är två vinster och fyra oavgjorda. De senaste tre omgångarna har slutat 2-2 efter att laget tappat sina ledningar i slutet av matcherna. I kväll hoppas vi på en mönsterbrytare och att laget plockar hem en väl så viktig seger inför

hemmapubliken.

Peter Wibrån inför kvällens match

Östertruppen

1. Oscar Berglund (mv), 2. Andreas Wihlborg, 3. Joakim Lindner, 4. Patrik Bojent, 5. Marcus Bergholtz, 6. Mario Vasilj, 7. Freddy Söderberg, 8. Denis Velic, 10. Alhaji Gero, 11. Jonas Hellgren, 12. Alexander Nadj (mv), 14. Alexander Henningsson, 15. Andreas Birgersson 18. Pa Konate, 22. Josef Elvby och 27. Karl-Johan Lindblad.

Du kan också läsa mer om matchen på SMP.SE

Avspark 19.00 på Myresjöhus Arena - Välkomna!