Östers IF välkomnar Filtrena som ny klubbpartner

Östers IF är glada att kunna presentera Filtrena som ny klubbpartner. Tillsammans har parterna tecknat ett tvåårigt avtal som innefattar såväl exponering som hospitality.

- Det är alltid inspirerande att få välkomna företagspartners till vår fina förening. Filtrena går in som klubbpartner, och dessutom en helt ny partner, gör det så klart extra kul. Det betyder mycket för oss att få samarbeta med ett så fint företag som Filtrena där Österhjärtat slår hårt, både för sporten och för Öster i Samhället, säger Filippa Lavesson, företagssäljare på Östers IF.

Filtrena är experter på vattenfilter och vattenanalyser. De har över två års decenniers erfarenhet av vattenfilterlösningar och brinner för att alla ska få rent vatten. Deras team består av engagerade individer som arbetar tillsammans för att säkerställa hög kvalitet och säkerhet i vattenreningsprocessen.

- Filtrena AB har valt att gå in som samarbetspartner till Östers IF då vi vill vara med på deras resa framåt och gärna uppåt. Östers IF är ett historiskt fint varumärke som betyder mycket för Växjöborna men är också en klubb som väljer att engagera sig i samhällsbärande insatser genom tex sin nattfotboll. En sådan klubb vill vi gärna förknippas med och vi på Filtrena ser med glädje fram emot att följa Öster under de närmsta 2 säsongerna, säger André Hiljanen, VD på Filtrena.