Östers IF och IV Produkt förlänger sitt partnerskap

IV Produkt har under många år varit en viktig partner till Östers IF. Man har under de senaste åren varit dräktpartner för elitverksamheten och även partner till föreningens verksamhet kring CSR - Öster i Samhället. Nu står det klart att IV Produkt och Östers IF förlänger sitt partnerskap.

Mattias Sjöberg, vd IV Produkt:

- "Det känns mycket bra att kunna forsätta vara en viktig partner till Östers IF. Föreningens arbete med Öster i Samhället är ytterst imponerande och vi ser fortsatt fram emot att finnas med på A-lagets matchtröja."

Peo Jönsson, Östers IF:

- "Oerhört kul att IV Produkt väljer att förlänga sitt partnerskap med Östers IF. Ytterligare ett kvitto på att vi gör bra saker inom föreningen när ett sådant stort bolag som IV Produkt vill fortsatt vara med på vår resa framåt.