Östers IF och Cleaning Support firar fortsatt partnerskap med förnyat avtal

Det är med stor glädje som Östers IF idag kan meddela att vi förlänger vårt partnerskap med Cleaning Support, en framstående aktör inom städtjänster som delar vårt engagemang för miljö och samhälle.

Genom åren har vårt samarbete med Cleaning Support möjliggjort för oss att erbjuda en renare och mer inbjudande miljö på Visma Arena, vilket förbättrar upplevelsen för både fans och spelare.

• Cleaning Support har under många år varit både en professionell leverantör av lokalvården på Visma Arena och en engagerad samarbetspartner till föreningen. Nu är vi glada att kunna växla upp vårt samarbete ytterligare och fortsätta att utvecklas tillsammans, säger Jens Magnusson, Klubbdirektör på Östers IF.

Så här säger Cleaning support om samarbetet.

• Vi ser fram emot ett långsiktigt samarbete med Östers IF som precis som vi värnar om det lokala engagemanget. Vi kommer vara en närvarande partner och vi ser fram emot att städa bort guldkonfettin när Öster når allsvenskan igen!, säger Roxana Batarowicz, marknads- och försäljningschef på Cleaning Support.