Östers IF förstärker organisationen med en säljare

Östers IF är stolta över att välkomna Filippa Lavesson till vårt team som vår nya stjärnsäljare.

Vid 27 års ålder har redan Filippa en gedigen sälj- och inköpsbakgrund. Med en utbildning som internationell inköpare i ryggen kommer Filippa senast från Venture Design där hon haft rollen som Assortment Coordinator. Innan dess har hon gjort avtryck inom modebranschen både inom detaljhandeln som säljare och hos nelly.com där hon jobbat inom deras inköpsavdelning.

Filippa kombinerar sin passion för sport med erfarenhet från både idrottsarenorna och modevärlden. Med mycket tid spenderad i föreningslivet på fotbollsplanen och på innebandyplanen kommer hennes breda perspektiv och engagemang säkerställa en dynamisk och framgångsrik närvaro här på Östers IF.

Att förena min passion för sport med försäljning är en fantastisk möjlighet, och jag är övertygad om att Östers IF är den perfekta platsen för mig att göra verklig skillnad. Jag är extremt taggad och förväntansfull på att nu få kliva in i den viktiga rollen som säljare på Östers IF och att få vara med på föreningens fortsatta resa framåt och uppåt”, säger Filippa om sitt nya uppdrag.

Filippa fortsätter: ”Min erfarenhet som inköpare har gett mig en unik inblick i säljprocessen. Där har jag lärt mig vikten av relationsbyggande och förståelse för kundens behov. Detta kombinerat med min erfarenhet inom försäljning kommer att verka som en stark motor för att skapa värde i varje affär. Jag tar med mig dessa insikter till min nya roll och ser fram emot att skapa långvariga och framgångsrika samarbeten med nya och befintliga partners”.

Försäljnings- och marknadschef Natalie Serrate, Filippas närmsta chef, uttrycker sin entusiasm över det senaste tillskottet till teamet:

Jag är övertygad om att Filippas unika inblick och erfarenhet av att ha varit på den andra sidan av förhandlingsbordet kommer vara till stor nytta för vår säljavdelning. Hennes förmåga att förstå kundens perspektiv kommer att stärka våra relationer och bidra till vår fortsatta framgång. Det känns jättekul att Filippa snart är på plats. Vi ser fram emot att tillsammans skapa starka samarbeten och partnerskap som stärker Östers IF:s position på marknaden”, avslutar Natalie Serrate.

Varmt välkommen, Filippa!