Östergatans Restaurang söker serverings- och eventansvarig

Brinner du för service och vill du vara med på en spännande resa mot Allsvenskan tillsammans med Östers IF? Nu söker vi en ny medarbetare med ansvar för vår serverings- och eventverksamhet.

Restaurang Östergatan är belägen på Visma Arena och är öppen för lunch, konferens och eventverksamhet.

Vår vision är en restaurang för alla människor med känsla för sport och fotboll. Vi har en daglig lunchservering med inriktning på vällagad husmanskost med kvalitativa råvaror. Matchevent är en viktig del av verksamheten med våra samarbetspartner som förväntar sig god mat och en proffsig service från alla medarbetare. Vi arbetar också hårt för att skapa stans bästa konferensmöjligheter. Våra lokaler passar för både det mindre mötet som den stora flerdagarskonferensen. Utöver detta arbetar vi med olika evenemang och event som vi skräddarsyr för våra kunder.

Vi söker dig:

Som är driven, kreativ och sugen på nya utmaningar med kvalitetstänk i bagaget, samt har en stor passion för service.  Svarar du Ja på det så finns det jobb hos oss med stora framtidsutsikter för dig. Vill du vara med och bli en viktig del av Östers IF så vänta inte med din ansökan.

Du som söker har relevant bakgrund inom konferens- och restaurangverksamhet. Du har ett stort driv och ett organiserat och strukturerat arbetssätt. Arbetsuppgifterna kommer att vara varierande så det gäller att man har ett öppet sinne och en positiv inställning till nya utmaningar. Du får ett stort ansvar från första dag och blir ett viktigt ansikte utåt mot alla våra kunder.

Anställningsgrad: 100% tillsvidareanställning

Lön: Enligt överenskommelse

Arbetsgivaren

Östers IF är en anrik förening som har funnits sedan 1930. Österkoncernen består idag av föreningen Östers IF och dotterbolagen Öster Holding AB, Öster Arena AB, Fotbollsfastigheter i Växjö AB och Öster Event & Restaurang AB där verksamheten kring restaurang Östergatan drivs.

Ansökan med CV och personligt brev och eventuella frågor skickas på mejl till verksamhetsansvariganders.johansson@ostersif.se

Du vet väl om att vi också söker extrapersonal till våra matcher och event? Vill du höra mer om det, skicka i så fall ett mejl till Anders Johansson redan idag.