Östergatans matchuppladdning 20 juli

Väderprognosen visar 24 grader varmt och lovande fotbollsväder inför Superettans omstart på lördag mellan Öster och Sundsvall på Visma Arena. Uteserveringen står öppen med möjlighet att äta och dricka gott. Östergatans restaurang och BAR1930 öppnar 13:00!

I restaurangen serveras en spansk matchbuffé i form av Paella på kyckling, chorizo, skaldjur och massa andra godheter som det spanska köket kan erbjuda. Tänk på att du måste ha en ordinarie sittplatsbiljett för entré till restaurangen (ICA-biljett och Ståplatsbiljett gäller ej i restaurangdelen).

Hos BAR1930 erbjuds en enklare matchbuffé med BBQ-kyckling, färskpotatis, caesarkräm och annat gott på bordet. BAR1930 avser medlemmar i East Front (som erhåller 15% på mat & dryck) samt publik med Ståplatsbiljett.

Boka bord: ostergatan@ostersif.se
Köp biljett via Östers officiella biljettsida.

Varmt välkommen till en härlig uppladdning!