Öster tackar och önskar sponsorer & partners en skön sommar!

Östers IF vill passa på att önska alla våra partners en riktigt trevlig sommar och tacka för stödet under vårsäsongen!

Ni är en oerhört viktig del av vår verksamhet och för att visa vår uppskattning bjuder vi in alla partners till kaffe och kaka med lite mingel i matchvärdsrummet i pausen nu på söndag när Hammarby kommer på besök!

Ingen föranmälan krävs men meddela gärna om ni kommer till Christofer Niklasson (christofer.niklasson@ostersif.se) så att vi kan uppskatta antal.

Jag vill också passa på att skicka med ett riktigt bra sommarerbjudande inför matcherna mot Hammarby (29/6) och Ängelholm (25/7). Hyr en loge för endast 5 000 kr eller en av våra nya lounger för 10 000 kr. Vill ni sedan ha god mat och dryck till så ser vi till att Restaurang Östergatan tar fram ett paket som passar just er! Vill ni har mer info kring detta så ta kontakt med Christofer Niklasson.

Ha en riktigt fin sommar och välkomna till Myresjöhus Arena!

Hälsningar,

Jens Magnusson