Öster söker efter fler publikvärdar

Är du vår nya publikvärd?

Vi letar efter dig som vill bli en viktig del av Östers IF. Vill du ha ett stimulerande volontäruppdrag och samtidigt bli en del i Östers härliga publikvärdsgäng?

Som publikvärd blir du en del i en anrik fotbollsklubb på frammarsch och ett ansikte utåt mot alla våra besökare.

Vi sätter stort värde i service och bemötande av alla våra gäster. Arbetsuppgifterna som publikvärd består framför allt i att skapa ett tryggt, säkert och välkomnande evenemang för alla.

I publikvärdsgänget ingår även halva potten-försäljarna. Där går samtliga intäkter till Östers Akademi- och Ungdomsverksamhet och du blir en viktig kugge i klubbens ungdomssatsning. För att bli publikvärd måste du vara 18 år fyllda och inte finnas med i belastningsregistret.

Som publikvärd får du:

· Publikvärdsutbildning.

· Stort socialt kontaktnät.

· Lättare förtäring vid alla matcher.

· Uppstartsträff och gemensam säsongsavslutning med middag.

· Kunskap i HLR och första hjälpen.

Ansvarig för publikvärdar och halva potten är Lasse Jonsson Rydmark som ni når på mail: lasse@ostersif.se eller mobil: 070-676 77 70.

På lördagens medlemsmöte klockan 12.00 den 4 februari samt på matchen mot Skövde samma dag klockan 15.00, så kan du träffa Lasse och prata med honom kring vad uppdraget innebär. Du träffar honom på Östergatans restaurang under medlemsmötet samt vid den mobila Öster-shopen innanför entrén i Tipshallen.

Varmt välkommen till att bli en del av Östers IF!