Öster släpper Sommarlovskortet!

Sedan tidigare finns Skolkortet som möjliggör för alla barn upp till 12 år att gratis se Östers hemmamatcher på Visma Arena. Nu lanserar föreningen Sommarlovskortet som möjliggör att även våra ungdomar mellan 13-18 år under sitt sommarlov skall kunna se elitfotboll helt gratis.

Under tisdagen släpptes Sommarkortet 2022 vilket fått ett fint gensvar i försäljningen. För endast 500 kronor så får du en sittplatsbiljett till samtliga 4 sommarmatcher samt ett fint badlakan att ha med på stranden i sommar.

Nu släpper vi Sommarlovskortet 2022. Det ger alla ungdomar i Växjö mellan 13-18 år fri entré till sommarmatcherna mot Skövde (2/7), AFC Eskilstuna (26/7), Utsiktens BK (4/8) och Örebro (16/8). Sommarlovskortet gäller på hemmaståplats och ingång sker genom denna entrén. Kortet är personligt och hämtas antingen på kansliet under kontorstid eller i Biljettservice i samband med match. Skapa fina sommarminnen tillsammans med Östers IF och hjälp till att skapa en härlig inramning på arenan.

• Vi sedan tidigare fritt inträde för barn upp till 6 år och Skolkortet som riktar sig till barn mellan 6-12 år. Nu vill vi möjliggöra även för alla ungdomar mellan 13-18 år att få uppleva elitfotboll på Visma Arena och samtidigt skapa en relation till framtidens supportrar, säger klubbdirektör Jens Magnusson.

Vi hälsar alla ungdomar varmt välkomna till Visma Arena!