Öster och Holmgrens Bil fördjupar samarbetet

För en tid sedan blev det klart att Öster och Holmgrens Bil både förlänger och fördjupar sitt långvariga samarbete.

Det nya avtalet innebär att Holmgrens Bil kliver upp som Nätverkspartner till föreningen och återigen blir en dräktpartner. Utöver det fortsätter man sin långsiktiga satsning på föreningens akademiverksamhet.

- Det känns väldigt bra att fortsätta vårt framgångsrika partnerskap med Öster. Både när det gäller satsningen mot Allsvenskan men också för att alla flickor och pojkar skall få så bra förutsättningar som möjligt för sin fotbollsspelande. Holmgrens Bil och Öster delar värdegrund och värderingar och vi ser fram emot ett nytt spännande år tillsammans, säger Henrik S Karlsson som är platschef på Holmgrens Bil Växjö.

Holmgrens Bil kommer återigen att finns med på matchshortsen för föreningens representationslag och sedan tidigare på föreningens akademikläder. Öster kommer även fortsättningsvis att köra minibussar från Holmgrens Bil och utöver detta kommer parterna att genomför flera olika aktiveringar tillsammans.

- Holmgrens Bil har varit en trogen och viktig partner till Öster under många år. Jag är glad och tacksam att vi nu både kan utveckla och fördjupa vårt samarbete. Vi ser fram emot en ljus och spännande framtid tillsammans, säger klubbdirektör Jens Magnusson.

Östers IF vill rikta ett stort tack till Henrik och Holmgrens Bil för ert stöd!