Öster och East Front bjuder in till kick off

Supporterkulturen kring Östers IF har haft en fantastisk utveckling de senaste åren. Stödet på såväl hemmaplan som bortaplan har varit fantastiskt och nu tar vi nya gemensamma tag inför 2024.

Lördagen den 6 april åker laget och busslaster av supportrar till Varberg för bortapremiären av Superettan 2024. Som en uppladdning inför detta och för att premiera er som stöttar Östers IF genom att köpa säsongskort och samtidigt är medlemmar i East Front bjuder vi nu in till en gemensam kick off.

Det gäller alltså alla med säsongskort på Visma Arena och som är medlemmar i East Front 2024.
Köp Säsongskort 2024.
Bli medlem i East Front.

Det är helt kostnadsfritt och Öster bjuder på enklare mat på plats. Självklart är baren öppen och laddad med kylda drycker. Representanter från Östers IF och spelartruppen kommer att vara på plats för intervjuer och uppsnack.

Plats: Bar 1930 på Östergatans restaurang (Visma Arena)
Dag och tid: Fredag 5 april kl 18:00
Anmälan: Endast föranmälan som sker senast 4 april kl 12.00 till info@ostersif.se

Varmt välkomna!