Öster i nytt publiksamarbete med Lakers och Vipers

Idag träffade representanter från Östers IF, Växjö Lakers och Växjö Vipers media för att berätta om ett nytt samarbete klubbarna emellan. Samarbetet ska syfta till att möjliggöra för fler att se och uppleva elitidrott live.

Under fredagseftermiddagen bjöd Östers försäljningschef Andreas Skagerlind, Lakers försäljningschef Fredrik Sandberg och Vipers klubbchef Stefan Angeskog in media för att lansera det nya publiksamarbetet klubbarna emellan. Samarbetet består i att de som köper säsongskort hos någon av klubbarna också får fribiljetter till de andra klubbarnas matcher. Målet är att på så vis ge fler möjligheten att uppleva elitidrotten live.

– Det handlar om att vi vill skapa en kultur där vi hjälper och stöttar varandra, samtidigt som vi ger fler chansen att se och uppleva elitidrott live. Det här samarbetet gör att våra Öster-supportrar genom säsongskorten också får möjlighet att uppleva Lakers och Vipers hemmamatcher här på Arenastaden, precis som deras supportrar får möjligheten att komma hit och uppleva elitfotboll live, säger Andreas Skagerlind, Östers IF.

Kampanjen gäller fram till seriestarten 10 april. Köp ditt säsongskort här.

Säsongskortserbjudande

Köp säsongskort hos Östers IF och få 4 fribiljetter till Lakers och 4 fribiljetter till Vipers hemmamatcher
(2 vuxna och 2 barn/ungdom) till ett värde av 1 290 kronor.