Ny försäljnings- och marknadsansvarig klar!

Natalie Hall Serrate blir ny försäljnings- och marknadsansvarig i Östers IF. Hon kommer närmaste från en tjänst som utesäljare på Momentum Industrial AB och har tidigare arbetat i bland annat resebranschen. Natalie är 30 år gammal och har en lång bakgrund i föreningslivet och har själv varit landslagssimmare och svensk mästare i konstsim.

• Natalie har den profil och det driv som vi letat efter. Vi får en energisk, positiv och framåtriktad person som tillsammans med övriga i föreningen kommer att lyfta vårt försäljnings och marknadsarbete till nästa nivå, säger klubbdirektör Jens Magnusson.

Från och med oktober så finns Natalie på plats på Visma Arena och hon ser fram emot att börja sin nya tjänst i höst.

• Det skall bli fantastiskt kul och spännande att få bidra till Östers fortsatta framgångsrika arbete. Det känns extra ärofyllt att få jobba för just Östers IF som spelar en så viktig roll för både Växjö som stad och för våra barn och ungdomar. Jag är övertygad om att mina erfarenheter från säljvärlden, min bakgrund som elitidrottare och ideella engagemang på föreningens och förbundsnivå inom simvärlden kommer att vara till stor nytta för Öster. Jag ser fram emot att tillsammans med alla engagerade krafter i föreningen ta Östers IF till nästa nivå.

Vi hälsar Natalie varmt välkommen till föreningen!