Årskort 2021

Årskortet 2021 är ett av våra mest speciella årskort hittills. Vem får se Östers IF på plats live? Hur många åskådare får möjligheten att se matcherna på Visma Arena? Vi vet inte i dagsläget. Men det vi vet idag, det är att vi behöver dig. I årskortet ingår 15 matcher (om restriktionerna tillåter) och en rad förmåner. Årets årskort köper du för att du vill stötta Östers IF, för att det är viktigt, för att du behövs.

När restriktionerna lättar och vi får spela inför publik igen – om vi får spela inför publik – så blir det först och främst för er som har säkrat ert årskort. Även om vi självklart hoppas få möjligheten att så många som möjligt ska få se våra hemmamatcher, på ett så säkert sätt som möjligt.

Köp eller förnya ditt årskort genom att klicka här.

Följande ingår i årskort 2021:

15 matcher – en (1) biljett per match.

Nedan förmåner ingår för dig med årskort:

• Din egen plats till samtliga matcher i Superettan.
  • Förtur till biljettköp.
  • 20% rabatt i shopen på Visma Arena (vid uppvisande av årskort)
  • Digitalt nyhetsbrev med information direkt från föreningen

Förnyelse av årskort

För dig som har haft årskort 2020 så har vi reserverat din plats fram till den 31 mars.

För att förnya din/dina plats/platser på ett enkelt sätt så loggar du in i vårt biljettsystem.

1. Logga in på ostersif.ebiljett.nu
  2. Klicka på "Reservationer"
  3. Välj att förnya din reservation
  4. Betala enkelt med Klarna, Faktura eller Kort
  5. Klart!

Vad händer utifall att det blir fortsatt spel utan eller med reducerad publik?
Då kan du begära återbetalning vid tre tillfällen (fem matcher åt gången) under året. Återbetalning utgår mot det antal matcher som du inte får se på plats till följd av myndigheternas beslut om åskådarkapacitet. Superettan består av 15 hemmamatcher och eventuell återbetalning delas därför upp i femtondelar.

Jag behöll mitt årskort 2020 och stöttade föreningen i en svår tid, innebär det något särskilt för mig under säsongen 2021?
För dig som valde att behålla ditt årskort under årets säsong och inte begärde någon återbetalning så kommer du att utöver ditt årskort få fyra stycken extra biljetter att nyttja under säsongen (till familj, vänner).

Hur betalar jag för mitt årskort?

När du köper via webben kan du betala på följande sätt:

• Betal- och kreditkort
  • Internetbank
  • Klarna
  • Delbetalning

Kommunikation
All kommunikation gällande årskorten sker via e-post och hemsida. Därför är det viktigt att du anger en korrekt e-postadress i samband med köp av ditt årskort och att du uppdaterar den på din sida eller hör av dig till oss om den skulle ändras. Saknar du e-postadress är det ditt ansvar som årskortsinnehavare att hålla dig uppdaterad i samband med biljettsläpp och förnyelse av årskort, för att inte missa viktig information eller riskera att förlora din plats.

Kontakta oss
Om du har frågor eller undrar över något kring ditt årskort, kontakta gärna oss på biljetter@ostersif.se

Upplever du tekniska problem i köpprocessen av årskort, vänligen kontakta vår biljettleverantör AXS, +46 (0) 771 45 46 00.

Köp eller förnya ditt årskort genom att klicka här.