Nu kan du anmäla dig till Kul med boll

Nu kan ni anmäla er till årets Kul med Boll för pojkar och flickor födda 2011. Träningsstart blir i maj.
Syftet med träningen är att barnen ska få testa på att spela fotboll under lekfulla former och därmed skapa ett intresse för fotboll.

Vi vill att föräldrarna är närvarande under träningen och som hela vår övriga ungdomsverksamhet så bygger detta på ett föräldraansvar.

Vi behöver föräldrar som ställer upp som ledare. Ju fler som ställer upp desto lättare och roligare bli det för barnen. De föräldrar som ställer upp som ledare får en introduktion av föreningen och ni kommer att få vara med på de ledarträffar och utbildningar som Östers IF tillhandahåller våra Ungdomsledare.

Kostnad för att delta är 200 kr. I detta ingår ett medlemsskap och en träningsavgift. Vi kommer att skicka en faktura på denna avgift i början på juni.

Det finns 60 platser.

Klicka här för att komma till anmälan.

Vid eventuella frågor kontaktar ni:

Peter Wibrån på 0470-731213 eller peter.wibran@ostersif.se