Nu är det dags att förnya ditt årskort!

Nu är det dags, en ny säsong väntar och det är hög tid att förnya sitt årskort. Nytt för i år är att entré till träningsmatcherna ingår i ditt årskort. Med en del nyheter inför året som också tillkommer. I ditt årskort ingår:

• Entré till 15 hemmamatcher i Superettan på Myresjöhus Arena
  • Entré till årets träningsmatcher
  • 10% rabatt i shopen på matchdag
  • Inbjudan till VIP-kväll inför säsongen
  • Ytterligare förmåner hos partners till Östers IF

Se årets prislista genom att klicka här.

Förnya ditt årskort före nyår och få en halsduk, samt vinn fina premier!

Köper eller förnyar du ditt årskort innan den 31 december får du en halsduk på köpet! Dessutom chans att vinna flera av våra premier som lottas ut till dig som säkrar ditt årskort före den 31/12. Dessutom är du med i utlottningen av fina premier, så som:

• En signerad matchtröja
  • En signerad matchboll
  • 4 biljetter till hemmapremiären i Superettan 2020
  • En matchloge under en helgmatch säsongen 2020

Förnyelse/köp av årskort

Förnyelse och köp av årskort sker via vårt webbiljettsystem, AXS. Du kommer till vårt biljettsystem genom att klicka här.

Observera att din bokning/förnyelse är giltig till och med 2019-12-31. Om du inte förnyat din plats innan dess släpps reservationen upp till allmän försäljning i januari.

Platsbyte och ändringar

Under förnyelseperioden hjälper vi dig självklart att genomföra platsbyte, ändra mejladress eller något annat på din årskortsbokning. Skicka oss ditt önskemål om ändring till biljetter@ostersif.se, så hjälper vi dig så snabbt vi kan.

Uthämtning av årskortet

Du som köper ditt årskort via webben eller via biljettservice får ditt årskort under mars månad.

Betalsätt

När du köper via webben kan du betala på följande sätt:

• Betal- och kreditkort
  • Internetbank
  • Delbetalning med PayEx

Via PayEx kan du betala ditt årskort på avbetalning.

Om du upplever tekniska problem i köpprocessen, vänligen kontakta AXS för kundsupport: 0771-45 46 00.

Kommunikation

All kommunikation gällande årskorten sker via e-post och hemsida. Därför är det viktigt att du anger en korrekt e-postadress i samband med köp av ditt årskort och att du uppdaterar den på din sida eller hör av dig till oss om den skulle ändras.

Saknar du en e-postadress är det ditt ansvar som årskortsinnehavare att hålla dig uppdaterad i samband med biljettsläpp och förnyelse av årskort, för att inte missa viktig information.

Arenakarta 2020