Matchmeny på Östergatan inför Öster-Helsingborg

Måndag den 24 juni klockan 19:00 väntar den sista hemmamatchen på Visma Arena innan serieuppehållet där Östers IF ställs mot gästande Helsingborgs IF. Inför matchen förbereder Östergatan för en matchuppladdning med god mat & kylda drycker.

Östergatans restaurang
Denna del är för er som planerar att boka upp ett bord för att äta och dricka gott i ett större sällskap. För entré in hit måste du ha en ordinarie sittplatsbiljett som du smidigast köper via vår biljettsida. ICA-biljetter gäller ej för entré till Östergatan. Mat & dryck beställs smidigt inne i restaurangen.

Matchmeny - restaurangen: Pepparstekt ryggbiff, friterad färskpotatis med parmesan, whiskeygräddsås, 2 x sallad, smör, nybakat bröd, kaffe & färska munkar

Boka bord redan idag genom att mejla restaurangen: ostergatan@ostersif.se

BAR1930
Sportbaren där hemmasupportrar samlas två timmar innan avspark för att ladda upp med mat & dryck. Avser publik med Hemmaståbiljett som du billigast köper via vår biljettsida. Mat & dryck beställer du inne i BAR1930.

Här inne har medlemmar i East Front 15% rabatt på mat & dryck vid uppvisande av medlemskort.

Matchmeny - BAR1930: Steak & Bearnaise med helstekt ryggbiff, friterad färskpotatis, bearnaise, tomatsallad, smör, nybakat bröd.

Varmt välkommen till en fantastisk matchdag på Östergatan och Visma Arena!