Matchblad: Öster - Sundsvall

Dagens matchblad inför omstarten är nu ute för långläsning innan avsparken klockan 15:00 på Visma Arena. I programmet kan du läsa till dig kommentarer och ord från Klubbdirektör Jens Magnusson, Huvudtränare Martin Foyston samt matchens spelarprofil som för dagen är ingen mindre än lagkapten Vladimir Rodic.

I bladet finner du även bland annat spelartrupper hos respektive lag, praktisk information om evenemanget, matchens vara i Östershopen, samt de senaste nyheterna om Östers IF.

Klicka här för att komma till dagens matchblad!

Dagens matchvärd är fantastiska Östergatans restaurang. Se till att ladda upp i god tid på arenan innan matchstart. Solen skiner på Visma Arena och uteserveringen med restaurang och BAR1930 står öppen från och med två timmar innan avspark. Ta en titt på matchmenyn här som till dagen erbjuder spansk mat!

Matchbiljetter köper du som vanligt för bästa pris på webben, endast via Östers biljettsida. På arenan tillkommer en serviceavgift.

Välkommen till en strålande fin fotbollsdag i Växjö!