Låna en fotbollsupplevelse

I samarbete med Växjö kommun finns nu möjligheten för barn och unga under 18 år att låna en fotbollsupplevelse. Seriepremiären för Östers IF spelas den 2 april på Visma Arena och det kommer finnas en rad med spännande matcher under vårsäsongen.

För att du ska kunna låna en fotbollsuppelvelse krävs det att du äger ett lånekort och är under 18 år. Du skaffar ett lånekort genom att klicka här.

Matchbiljetterna hämtas ut i fysisk form på biblioteket och går inte att reservera på bibliotekets hemsida. Ha i åtanke att det endast finns ett begränsat antal biljetter per match, så gå till närmaste bibliotek redan idag. Barnet måste vara med när du lånar upplevelsen och det går enbart att göra ett lån per match.

Biljetten är inte personlig, utan kan nyttjas av både barn samt vuxna över 18 år.

Möjligheten att låna en upplevelse finns på:

• Växjö stadsbibliotek
  • Lammhults bibliotek
  • Braås bibliotek
  • Teleborgs bibliotek
  • Tallgårdens bibliotek

Vår- och sommarsäsongen ser ut som följande: