Ladda ner vår app - Östers IF Live

Den officiella Österappen - Östers IF Live är det ultimata sättet att följa Östers IF på. Vårt hem för nyheter om allt från spelarövergångar, till spelarintervjuer och andra uppdateringar kring klubben, videohighlights, samt exklusiva videos och livesända sekvenser bakom kulisserna!

Ladda hem Östers IF Live redan idag på din smartphone eller surfplatta via App Store eller Google Play.

Konto i appen ger dig exklusiv tillgång

Säkerställ att efter du har laddat ner appen, att du också skapar ett konto i densamma. Kontot är helt kostnadsfritt men ger dig tillgång till livesänt material i efterhand, direkt i appen. På kontot ser du även ditt säsongskort, dina matchbiljetter och mycket annat.

Några av appens funktioner:

• Pushnotiser för matchhändelser och nyheter

• Livesändningar från verksamheten

• Biljettköp

• Nyhetsflöde

• Livescore

• Videohighlights när du befinner dig på arenan

• Videohighlights 24 timmar efter slutsignal

• Statistik

Nya funktioner kommer lanseras löpande i appen, så ladda ner den direkt för att inte missa några av dem.