Inför Syrianska FC

Ikväll är det åter dags för hemmamatch. Denna gången är det Syrianska FC som kommer på besök. Avspark på Myresjöhus Arena klockan 19.00.

ÄNTLIGEN - ännu en hemmatch på Myresjöhus Arena. Ikväll står Syrianska FC för motståndet. Södertäljelaget kommer senast från en hemmaförlust mot Jönköpings Södra IF. Som läget i tabellen ser ut just nu så ligger Syrianska FC på en sjunde plats med nio inspelade poäng. Två poäng bakom på en tionde plats ligger Östers IF. Förutsättningarna för en bra match är goda så nu hoppas vi bara på att vädergudarna är med oss så vi alla får en trevlig kväll på Myresjöhus Arena. Avspark klockan 19.00. Välkomna!

Östers IF har tagit ut följande trupp:

#1 Oscar Berglund (mv), #2 Andreas Wihlborg, #3 Joakim Lindner, #4 Patrik Bojent,

#5 Marcus Bergholtz, #6 Mario Vasilj, #7 Freddy Söderberg, #8 Denis Velic, #9 Vladica Zlojutro

#10 Alhaji Gero, #11 Jonas Hellgren, #14 Alexander Henningsson, #15 Andreas Birgersson,

#18 Pa Konate, #20 Otto Eriksson, #22 Josef Elvby, #27 Karl-Johan Lindblad och #31 Robertino Kljajic (mv).

Hör vad assisterande tränare Peter Wibrån har att säga inför matchen: