Inför Landskrona

- Det märks att premiären närmar sig

Försäsongen leder mot sitt slut och Öster genrepar på bortaplan mot Landskrona BoIS.
Öster åker till skåne för att möta seriekollegorna i Landskrona BoIS som ett genrep inför premiären den 8:e April. Roar Hansen säger att det märks på killarna att det börjat gälla mer på slutet och ju närmre seriepremiär vi kommer.

- Det är ju ingen hemlighet att stora delar av laget mot Landskrona kommer vara startspelare i första seriematchen, dock ska man ha klart för sig att inget är skrivet i sten. Saker kan förändras på vägen.

Något lag vill han inte presentera utan större delen av truppen åker med och vilka som startar vill man hålla inom gruppen.

För er som tänkt se matchen på plats så har BoIS lagt ut en beskrivning om vart matchen spelas, du hittar den här.

Patrik Karlsson