Holmgrens Bil fortsätter som premiumpartner

Nu står det klart att Östers IF och Holmgrens Bil förlänger sitt partnerskap, vilket innebär att Holmgrens Bil fortsätter sin resa som premiumpartner till Östers IF.

Det fortsatta partnerskapet innebär att Holmgrens Bil fortsätter som dräktpartner med exponering på A-lagets matchshorts, men också i form av minibussar till föreningens Akademi- och Ungdomslag.

Henrik S Karlsson, platschef Holmgrens Bil Växjö:

- ”Det känns väldigt bra att få möjligheten att fortsätta vårt partnerskap tillsammans med Östers IF. Östers IF:s mål och principer stämmer in i vår värdegrund och vårt arbetssätt på Holmgrens Bil och vi ser med tillförsikt fram emot ett fortsatt samarbete. Nu längtar vi alla och hoppas att fotbollen snart kan vara igång igen.”

Peo Jönsson, försäljning- och marknadschef, Östers IF:

- ”Det känns oerhört bra att ha förlängt partnerskapet med Holmgrens Bil som varit en viktig aktör och partner för oss historiskt. Det känns extra kul att Holmgrens Bil spelar en viktig roll i hela vår förening och i våra olika verksamheter.”