Hjälp Östers IF - rösta på föreningen i Hemmaklubben

Unibet, som är huvudpartner till Superettan och Allsvenskan, driver ”Hemmaklubben” som en del av samarbetet med Svensk Elitfotboll.

Registera ett konto hos Unibet hos och välj din hemmaklubb (Östers IF) och påverka hur 20 miljoner kronor fördelas mellan klubbarna i Superettan och Allsvenskan.

OBS: Röstningen sker helt utan spelkrav, du behöver dock vara minst 18 år samt registrerad hos Unibet för att kunna lägga din röst.

Supportrarna är med och påverkar summan som varje klubb får ta emot. Registrerade användare på Unibets hemsida kan välja ett favoritlag som hemmaklubb och är då med och gör skillnad och bidrar till att klubben får mer resurser för att fortsätta utveckla verksamheten. Summan kommer att fördelas utifrån andelen av de totala antalet röster som respektive klubb får.

Det lag som flest har valt som hemmaklubb får två miljoner kronor. Pengarna kommer delas ut till varje klubb i samband med avslutningen av Superettan och Allsvenskan.

Stort tack för ert stöd!

Så gör du för att rösta i Hemmaklubben

1. Gå in via den här länken
2. Registrera dig som kund (genom att klicka på "Skapa Konto" eller logga in på ditt befintliga konto hos Unibet)