Fullspäckad dag i Östershopen på lördag

I morgon lördag den 29 april väntar hemmamatch på Visma Arena mot Östersund. Denna gång är det Familjedagstema med halva priset på familjeläktaren om du köper din biljett på webben. Notera att ordinarie pris gäller på matchdag, så se till att säkra era rabatterade biljetter redan idag på vår biljettsida.

Fullspäckad dag väntar i Östershopen som öppnar kl 12, en timma innan avspark. Här kommer Hoppborgskul finnas på plats från 12-14 för att anordna ansiktsmålning. Kom i god tid innan avspark och måla er i rätt färger inför matchen.

Matchens vara är Österhoodien för 299kr som endast går att få tag i på vår arenashop. Skynda fynda!
Den populära Napolikollektionen är påfylld med både t-shirts och sweatshirts.

Detta och mycket mer finns att shoppa i vår arenashop. Även souvenirvagnen inne på Östergatans restaurang öppnar redan kl 11 med ett mindre sortiment.

Välkomna till en härlig familjedag på Visma Arena!