Föreningen söker Klubbchef

Föreningen söker ny klubbchef!

Östers IF är ett av fotbollssveriges starkaste varumärken med mer än 500 spelare och ledare från 5 års ålder och uppåt. Östers IF är tillbaka i elitfotbollen och spelar nu i Superettan. I samband med att vi tog klivet upp höjdes kravbilden på föreningen, organisationen och alla som verkar i och kring den. En betydande del av verksamheten sköts idag operativt av ideella resurser, vilket skapar ett stort engagemang hos olika aktörer kopplade till föreningen.

De nya förutsättningarna förutsätter nu nya arbetsprocesser och prioriteringar för såväl anställda som ideella resurser. Förväntningar, roller och rutiner måste tydliggöras och i högre utsträckning formaliseras varför vi nu söker en klubbchef.

Föreningen har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup och Next Position. Läs gärna mer och ansök via www.onepartnergroup.se. För ytterligare frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Cornelia Gustafsson hos OnePartnerGroup. Hennes kontakuppgifter finner du här nedan. Kontaktperson från föreningens sida är Johan Lindberg.

Cornelia Gustafsson
OnePartnerGroup