Följ biljettläget inför seriepremiären mot Degerfors

I dag är det exakt tre veckor kvar till seriepremiären som spelas tisdag den 2 april klockan 19.00 mot Degerfors på Visma Arena!

2 000 Östervänner har redan säkrat sin plats till Östers första seriematch för året. Nu har du också möjligheten att följa biljettstatus inför premiären som kommer att uppdateras löpande ända fram till matchdag. Se antal sålda biljetter just nu på vår startsida under spelkalendern och i alla våra sociala medier.

Biljetter till matchen köper du billigare på Östers biljettsida. På arenans biljettshop tillkommer en serviceavgift, så se till att spara pengar och undvik köer genom ett biljettköp på nätet. Klicka här för att säkra din plats till premiären!

Du som vill säkra upp hela fotbollsåret på din favoritplats skall givetvis köpa Säsongskort 2024.

Ladda upp inför matchen på Östergatans restaurang
Restaurangborden går åt. Se till att boka bord och ladda upp på allra bästa sätt - på Östergatan. Mejla restaurangen på ostergatan@ostersif.se redan i dag för att reservera bord åt ert sällskap. Här kommer det serveras en matchbuffé och en barnmeny som passar hela familjen.

Varmt välkommen till en glödhet premiär på Visma Arena!