Fantastiskt stöd från Östers samarbetspartners

Östers samarbetspartners visar att man står bakom föreningen och målsättningen att nå Allsvenskan.

Utfallet av årets Enkronasmatch är fantastiskt bra. Förra årets fina siffra på 111 samarbetspartners slås ordentligt i år då hela 150 partners valt att stå bakom satsningen på Enkronasmatchen. Tack vare detta kan vi bjuda alla på gratis livefotboll när den är som bäst och Superettan går in i ett avgörande skede. Öster mot Brommapojkarna på Visma Arena i en riktig toppmatch.

- Vi är djupt tacksamma över det stöd som våra samarbetspartner visar upp för föreningen. Det visar att man precis som föreningen vill uppåt och framåt. Jag är också väldigt tacksam över den hjälp som vi fått från olika håll för att lyckas prestera denna fina siffra. Nu är det upp till publiken att visa att man också vill framåt och uppåt. Laget behöver ert stöd från läktaren och för varje åskådare som kommer trillar det in fina och viktiga pengar till föreningen. Kom till Visma Arena imorgon, uppmanar klubbdirektör Jens Magnusson.

Har du inte hämtat ut din biljett är det dags nu! Gå in på https://ostersif.ebiljett.nu/ och säkra din plats!

Vi ses imorgon!