Biljettsläpp till hemmapremiären på fredag

På fredag den 10 mars klockan 11.00 släpper vi lösbiljetter till årets hemmapremiär på Visma Arena! Vi gästas här av Trelleborgs FF på Annandag Påsk måndag den 10 april med avspark 15.00. Detta blir en dag att skriva in i almanackan redan nu!

Köp lösbiljetter och säsongskort på ostersif.ebiljett.nu

Skolkortet

Ny huvudpartner till Skolkortet 2023 är Kraftpowercon.

Skolkortet som gäller till barn mellan 6-12 år har även i år fri entré till alla våra hemmamatcher i Superettan 2023. Skolkortet kommer att distribueras till grundskolor i Växjö kommun under vecka 13, där spelare och ledare från Östers IF kommer ut till skolorna och spelar fotboll med elever samt delar ut skolkort. Skulle du som barn inte få ett skolkort vid det här tillfället, finns det att hämta på kansliet (Visma Arena) på vardagar mellan 8-17 samt på matchdagar i biljettservice som håller öppet två timmar innan avspark.

Familjeläktaren - årets stora nyhet på Visma Arena

På sektionerna N1, N2 och N3 på den östra sidan gäller Familjeläktaren under säsongen 2023 på Visma Arena. Här gäller även Skolkortet, vilket gör det förmånligt för er familj att sitta just här. Barn mellan 0-5 år går in gratis, sittandes i vuxens knä på Familjeläktaren. Sektionerna har onumrerade stolar och här gäller sittning på valfri plats.

Köp säsongskort på Familjeläktaren idag!

Säsongskort

Med säsongskort har du entré till Östers samtliga hemmamatcher på Visma Arena i Superettan (eventuellt kval ingår ej). Väljer du sittplats har du en alldeles egen reserverad stol som gäller för hela året i Superettan. Du som ej har förlängt eller skaffat ditt säsongskort bör göra det omgående för att inte riskera att förlora din favoritstol. Biljetter och säsongskort köper du som vanligt på vår biljettsida: ostersif.ebiljett.nu

ICA-biljetter

ICA-butiker i Kronobergs län kommmer tillhandahålla biljetter som kommer finnas att köpa i nära anslutning till säsongsstart.

Köp presentkort till säsongskort och biljetter

Köp ett presentkort som kan lösas ut på vår biljettsida. Presentkortet går att använda vid köp av biljetter och säsongskort till Östers hemmamatcher. Välj själv beloppet som passar dig att ge bort. Presentkortet får du som en PDF-fil till din e-postadress som du har möjlighet att skriva ut och ge bort som en gåva.

För fler frågor om biljetter och säsongskort. Kontakta vår Evenemangs- och privatmarknadsansvarige, Jonatan Larsson, på jonatan.larsson@ostersif.se eller på telnr 0470-73 12 06.