Biljetter till augustimatcherna släpps måndag 8 juli

17 dagar återstår till Superettans omstart där Öster inleder höstsäsongen hemma på Visma Arena lördag den 20 juli mot GIF Sundsvall. Biljetter till denna match finns ute redan nu via Östers biljettsida.

Vi har dessutom tre kommande hemmamatcher i augusti månad där Öster kommer att gästas av Brage, Örgryte och Sandviken. Biljetter till dessa matcher kommer att släppas nu på måndag den 8 juli klockan 12:00 på ostersif.ebiljett.nu.

Kom ihåg att du alltid sparar pengar och undviker köer genom ditt biljettköp på webben. På arenan ingår en serviceavgift.

Sommarens spelschema där alla hemmamatcher infaller på en helg!

Öster - GIF Sundsvall
Lördag 20 juli 15:00
Biljetter

Öster - IK Brage
Söndag 4 augusti 15:00

Öster - Örgryte IS
Lördag 17 augusti 13:00

Öster - Sandvikens IF
Lördag 31 augusti 15:00
Biljetter släpps på måndag den 8 juli 12:00

Vill du kombinera mat & fotboll inför någon av våra hemmamatcher?
Östergatans restaurang erbjuder den kompletta matchdagsupplevelsen där det finns mat & dryck för alla åldrar. Restaurangen öppnar alltid två timmar innan avspark. Reservera bord till dig och ditt sällskap genom att mejla: ostergatan@ostersif.se

OBS: Endast ordinarie sittplatsbiljett gäller för entré till restaurangen (ICA-biljett eller Ståplatsbiljett gäller ej)

Varmt välkommen till sommarens hemmamatcher på Visma Arena!