Biljetter släppta till seriepremiären på Visma Arena

I dag den 6 mars klockan 12.00 har biljetterna släppts till den glödheta seriepremiären på Visma Arena som spelas tisdag den 2 april klockan 19.00 mellan Öster och Degerfors.

Biljetter köper du som vanligt på Östers biljettsida. Köp biljetter på nätet för att undvika köer där du dessutom sparar en slant. Vid köp av biljetter på arenans biljettkassa tillkommer en serviceavgift.

Biljetten skickas alltid till den mejladress du anger i köpprocessen med tillhörande mobilbiljett att visa upp vid insläpp. Biljetter & Säsongskort hittar du lagrat i appen Östers IF Live - ladda ned den i dag på App Store eller Google Play. Du kan även spara ned dina biljetter och säsongskort i din Apple Wallet om du äger en iPhone.

Matchuppladdning på Östergatan - boka bord i dag!
Redan nu kan du boka bord inne på Östergatans restaurang för den ultimata matchuppladdningen med mat & dryck. Mejla oss på ostergatan@ostersif.se för att reservera ett bord där du anger antalet i ert sällskap. Mer information gällande uppladdningen på arenan kommer att dyka upp på Östers hemsida och i alla våra medier inom kort.

Tillsammans skapar vi en premiär att minnas!